Cutulum je značka obuvi, která se zrodila někdy na jaře roku 2011 v hlavě módní návrhářce Elišce Kuchtové během jejího studia na pražské UMPRUM. Vůbec první inspirací pro Cutulum byly boty z české lékárny. Výjimečně pohodlné, ale ne moc hezké zdravotní boty z jedné pražské výlohy, vnukly nápad propojit rozdílné světy zdravotní obuvi a současné estetiky, který se brzy stal definicí Cutulum.
Většina bot Cutulum vychází z různých střihových variací a detailů, které se používají při výrobě zátěžových nebo zdravotních bot. Rozvíjíme tradičními střihy
a intuitivně objevujeme nové možnosti v rámci klasických konstrukčních postupů
a estetiky.
Cutulum v OKOLO představuje nový model bot Goofy a vizuální styl od Jana Horčíka, který se tímto dočkal výrazné změny od dob počátku spolupráce v roce 2012. Vizuálním doprovodem značky se ovšem prolíná vícero grafických momentů, které jsou užité na různých aplikacích, ať fyzických, tak i těch, které jsou k vidění online v rámci webu a sociálních sítí. V Okolo se setkáte společně s novými botami také s limitovanou edicí sítotiskových plakátů, písmem šitým na míru a s dalšími prvky, které značku Cutulum vizuálně zaštiťují.
Prezentaci dopňuje také nové video od Mirky Mitískové aka Miroko Maroko.
18/4/2017
Koncepce: Eliška Kuchtová
Instalace: Eliška Kuchtová & Jan Horčík
Graphic design: Jan Horčík

You may also like

Back to Top